• Fit pocit

    Chcete získat fit pocit?

    Víte, že ženy mezi 16 až 24 lety jsou dvakrát línější věnovat se aktivnímu pohybu než muži stejného věku? Z toho vyplývá, že osmnáctileté dívky necvičí více než jejich padesátileté matky. Přitom rozumné a pravidelné cvičení zlepšuje tvar těla a navíc snižuje nebezpečí cévního onemocnění v pozdějším věku. Jestliže někdo o sobě tvrdí, že chce být fit, neměl by se obejít bez „intenzivnějšího půlhodinového dýchání“ alespoň pětkrát týdně. To neznamená, pořídit si jen permanentku do tělocvičny. Stačí i rychlá chůze, absence výtahu nebo jízda na kole. Pro fit pocit je nejdůležitější pohyb, zdravá výživa a pozitivní přístup.

    Poradíme vám několik návyků, které přispějí k lepším životním vyhlídkám. Kladné body nasbíráte, pokud budete:

    Pravidelně spát nejméně sedm hodin denně.

    Každý den se projdete nejméně půl hodiny na čerstvém vzduchu nejméně jednou týdně si vyjdete do přírody, budete provozovat nějaký sport.

    Odpočívat a relaxovat máte nejméně jeden den v týdnu.

    Denně sníte alespoň dva kusy ovoce a nejméně jeden chod si přichystejte ze syrové zeleniny (salát). Dále nevylučujte ze své stravy mléčné výrobky bohaté na kalcium, alespoň jednou týdně zařaďte do svého jídelníčku ryby. Seznamte se s pojmem celozrnné obiloviny a vyzkoušejte je, používejte olivový nebo jiný rostlinný olej.

    Denně vypijte nejméně dva litry tekutiny a budete se snažit o vyrovnaný duševní postoj, tedy dělat také něco pro radost.
2018 © Tvojedoktorka.cz / Provozovatel - kontakt / Hledané dotazy / Nemoci / Příznaky / Témata / Poradna / Vyšetření / Magazín