• Jak se starat o své tělo

    1. Posilování bicepsů

    Chodidla na šíři boků, mírné pokrčená kolena, rovná záda. Uchopte pevně činky. S výdechem pomalu pokrčujte paže do pravého úhlu a plynule veďte pohyb do připažení. V klidové fázi nepropínejte lokty. 20x levou, pak 20x pravou rukou.

    2. Posilování tricepsů

    Základní postoj stejný. Oběma rukama držíte jednu činku. Vzpažte, lokty těsně u hlavy. S výdechem pokrčujte paže do pravého úhlu a s nádechem plynule vzpažujte. Opakujte 20x.

    3. Posilování ramen a prsních svalů

    Stoj na šíři ramen, mírně pokrčená kolena. Stáhněte břicho, podsaďte pánev. Upažte pokrčmo, lokty v pravém úhlu ve výši ramen ruce směřují vzhůru. S výdechem předpažte až se lokty dotknou. S nádechem zpět do upažení. Pozor, aby lokty během cvičení neklesaly. Opakujte 15x.

    4. Posilování ramen a mezi lopatkových svalů

    Chodidla na šíři ramen, mírný předklon, vtažené břicho. Upažte pokrčmo, ruce směřují vpřed. Připažte, až se lokty dotknou před hrudníkem, s výdechem upažte. Dbejte, aby ramena - lokty - zápěstí byly v rovině. Opakujte 15x.

    5. Posilování vzpřimovačů trupu

    Chodidla na šíři boků, mírný předklon. Pomalu vzpažte pravou, levá jde do zapažení. Plynule paže střídejte. Cvičení je pomalé, zaměřené na svaly podél páteře. Nešvihejte pažemi - nemá to žádoucí účinek. Opakujte 30x.

    6. Posilování paží

    Klekněte si na levé koleno. Pravé předloktí pevně opřete o pravé stehno. Zapažujte le­vou pokrčenou paži co nejvýš. Pohyb činkou nahoru -dolů je plynulý, držte loket co nejblíže trupu. Pravidelně dýchejte. 20x levou, totéž pravou paží
2018 © Tvojedoktorka.cz / Provozovatel - kontakt / Hledané dotazy / Nemoci / Příznaky / Témata / Poradna / Vyšetření / Magazín