• Vysazování Mirtazapinu - poradna, diagnózy

    Zde je poradna o tématu: Vysazování Mirtazapinu. Naleznete zde odpovědi doktorů, dotazy lidí a další info

  • 
  • Dotazy na téma Vysazování Mirtazapinu

  • Užíván Mirtazapinu Sandoz

    Dobrý den,užívám měsíc Mirtazapin ,na noc 7,5 mg.Paní doktorka mi nyní zvýšila dávku na 15 mg.Než ale usnu,projíždí mi celým tělem takové zvláštní těžko popsatelné vlny chvění,vnitřního neklidu,od hrudníku až po nohy.Až mě to nutí se stále převracet a hýbat .Přitom cítím únavu,až otupělost,ale nemohu...

    Dobrý den, Aleno, tzv. syndrom neklidných nohou je při užívání antidepresiv běžný nežádoucí účinek....

    Více info


    Kombinace Mirtazapinu a Coaxilu

    Dobrý den, je bezpečná kombinace Mirtazapinu (beru pouze 7,5mg, vyšší dávku nesnesu) a Coaxilu? Máte u svých pacientů s touto kombinací zkušenosti? Je známo, že se u tianeptinu neví přesně, jak a na které receptory v mozku vlastně působí, proto bych se raději chtěla ujistit, že je to v pořádku, případně...

    Dobrý den, táto kombinace je možná, hlavně proto, že pro Coaxil platí, vzhledem k tomu, že metabolismus...

    Více info


    Dávka mirtazapinu

    Dobry den, mam dotaz ohledne antidepresiva mirtazen. Zacala jsem uzivat od 15.2. Nejdřív 15mg, po třech dnech jsem zvysila na 30 mg. Pote se mi pritizilo 10.3.tak jsem navýšila davku na 45 mg. Lek mi pomohl, ale porad to není ono. Lékařka rikala, ze musim dat sanci 45 mg zabrat, ze to beru kratce....

    Lucie, účinek antidepresiv se projeví většinou za jeden až dva týdny a jeho plný účinek někdy i za měsíc....

    Více info


    Vysazení mirtazapinu

    Dobrý den. Nedávno sem vysadila antidepresiva (mirtazapin sandoz) a chtěla bych se zeptat za jak dlouho mohu pít. V blízké době má kamarádka oslavu a chtěl bych se jí zúčastnit a užít si ji naplno. Děkuji za odpověď a přeji hezký den

    Dobrý den, v případě,že jste léky vysadila,tak po týdnu už můžete alkohol v běžném množství.Jen je otázka,aby...

    Více info


    Pálení žáhy a užívání Mirtazapinu

    Dobrý den, prosím o radu, může mé žaludeční problémy způsobovat lék Mirtazapin Sandoz, beru ho dlouhodobě asi 2 roky a pomáhá mi na spánek, mám po něm však velmi sucho v ústech a při spolknutí, mám pocit hořkosti v ústech, také mě pálí žáha, jde mi o tento konkrétní lék, protože mi dost pomáhá, žaludeční...

    Lenko, sucho v ústech s medikací jistě souvisí. Vaše potíže se žaludkem ale nejsou pro užívání tohoto...

    Více info


    Vysazování Mirtazapinu

    Dobrý den, prosím o radu- před 1 rokem jsem začal brát antidepresiva (mirtazapin nejprve 15mg po 14dnech 30mg). Lékař mi takto ulevil od problémů se spánkem, které mě občas trápily (jednou za měsíc jsem se v noci nevyspal a následně i druhá noc byla s problémy, obával jsem se nevyspání, které se dostavilo)....

    Dobrý den, vysazování mirtazapinu by mělo být postupné, takže 15 mg lze vysadit hned, pokavad berete...

    Více info


    Tiky, vysazování Tiapridalu

    Dobrý den. Už asi 10 let užívám lék Tiapridal kvůli tikové poruše (1 - 0 - 1) Asi před čtyřmi lety se mi ale tiky i přes medikaci tímto lékem vrátili a proto jsem se rozhodnul Tiapridal vysadit. Podle doporučení psychiatra mám dávku snižovat co tři dny. Zdá se mi to ale příliš rychlé, proto dávku snižuji...

    Dobrý den, přidávám se k návrhu konzultovat s vaším psychiatrem situaci. Absťák bych nečekal, popis...

    Více info


    Vysazování antidepresiva mirtazapínu

    Dobrý den, rád bych se optal ohledně vysazování antidepresiva mirtazapinu, který jsem užíval rok v dávce 30 mg na úzkostnou poruchu. Se svým ošetřujícím lékařem jsem se domluvil na vysazení, vzhledem k tomu, že jsme problém řešili i psychoterapeuticky. Dávku jsem již před měsícem snížil na polovinu,...

    Dobrý den, je doporučováno ukončit léčbu Mirtazapinem postupně, aby se předešlo příznakům z vysazení....

    Více info


    Vysazování Martazapinu

    Dobrý den, po vzájemné domluvě s psychiatrem jsme se dohodli na postupném vysazení léku Mirtazapin Sandoz 30 mg. Dostala jsem jej na žaludeční neurózu ze které jsem následně měla potíže se spánkem. Lék užívám cca šest let. Psychiatr mi doporučil vysadit lék tímto způsobem. Střídat obden 15 mg s 30...

    Dobrý den, slečno Veroniko, doporučuji, aybste dbala návodu vašeho psychiatra, který Vás zná a ví, jak...

    Více info


    Vysazování Lexaurinu

    Dobrý večer. vysazuji Lexaurin 3mg. beru půlku,ale je mi čšpatně na zvracení jsem nervní.Jsou to příznaky abstinenční? ještě beru cipralex 10mg. a quetiapin 25mg. je možné brát lexaurin 3mg. k těmto práškům aspon jeden denně? děkuji.

    Dobrý večer, to je opravdu nepříjemné. Bohužel Vaše obtíže odpovídají abstinenčním příznakům. Nevím,...

    Více info


  • Poradna na téma Vysazování Mirtazapinu

  • Užíván Mirtazapinu Sandoz



    Více info

    Kombinace Mirtazapinu a Coaxilu



    Více info

    Dávka mirtazapinu



    Více info

    Vysazení mirtazapinu



    Více info

    Pálení žáhy a užívání Mirtazapinu



    Více info

    Úzkosti, vysazování Frontinu



    Více info

    Vysazování Frontinu



    Více info

    Vysazování Mirtazapinu



    Více info

    Tiky, vysazování Tiapridalu



    Více info

    Vysazování antidepresiva mirtazapínu



    Více info

2018 © Tvojedoktorka.cz / Provozovatel - kontakt / Hledané dotazy / Nemoci / Příznaky / Témata / Poradna / Vyšetření / Magazín